Dolor

وبلاگ آموزشی

Dolor

وبلاگ آموزشی

پخش فیلم

فیلم و نر افزار های دیدن فیلم

برای دیدن فیلم در گوشی تلفن همراه، شما می توانید از نرم افزار های مختلفی استفاده کنید که برخی از آن ها عبارتند از:

VLC Media Player : یک نرم افزار رایگان و قدرتمند برای پخش انواع فایل های صوتی و ویدئویی با پشتیبانی از بسیاری از فرمت ها و کدک ها.

PlayerFab؛ یک نرم افزار حرفه ای برای پخش ویدئوها و فیلم ها با قابلیت پخش دیسک های Bluray و فولدرهای Bluray و فایل های ISO و ویدئو های 2 بعدی و 3 بعدی

Screen Mirroring: یک قابلیت که به شما اجازه می دهد تصویر صفحه گوشی خود را به صورت زنده بر روی تلویزیون هوشمند نمایش دهید

Popcorn Time  : یک نرم افزار رایگان برای استریم و تماشای فیلم و سریال با کیفیت بالا و زیرنویس. اینجارا بخوانید

 

برای تماشای فیلم و سریال در گوشی تحت شبکه، شما می توانید از سرویس های آنلاین مختلفی استفاده کنید که برخی از آن ها عبارتند از:

 

- فیلیمو : یک سرویس آنلاین برای تماشای فیلم و سریال ایرانی و خارجی با دوبله فارسی و زیرنویس چسبیده¹. شما می توانید فیلم و سریال ها را به صورت آنلاین یا دانلود شده تماشا کنید. اگر مشترک ایرانسل یا شاتل باشید، برای تماشای فیلم و سریال های فیلیمو ترافیک رایگان در اختیار دارید.

- تلوبیون : یک سرویس آنلاین برای پخش زنده و آرشیو شبکه های صدا و سیما و فیلم، سریال، فوتبال، خندوانه و سایر برنامه های تلویزیون. شما می توانید برنامه ها را به صورت زنده یا از آرشیو دانلود کنید.

- تکفارس : یک سرویس آنلاین برای معرفی و بررسی بهترین سرویس های پخش آنلاین فیلم و سریال در ایران و جهان. شما می توانید با مقایسه قابلیت ها، قیمت ها، کاتالوگ ها و نظرات کاربران، سرویس مناسب خود را انتخاب کنید.

خواص چای چیست؟

چای یکی از نوشیدنی‌های محبوب و مفید در سراسر جهان است. انواع مختلفی از چای وجود دارد که هر کدام خواص و فواید خاص خود را دارند. برخی از انواع چای عبارتند از:

- **چای سبز**: چایی است که برگ‌های آن کمترین فرآوری را داشته‌اند و حاوی مقادیر زیادی از آنتی‌اکسیدان‌ها و کاتکین‌ها هستند. خواص چای سبز شامل کاهش خطر بیماری‌های قلبی، سرطان، دیابت، التهاب، چاقی و پیری زودرس است¹.

- **چای سیاه**: چایی است که برگ‌های آن بیشترین فرآوری را داشته‌اند و حاوی مقادیر زیادی از تئوفلین، تئوبرومین و کافئین هستند. خواص چای سیاه شامل بهبود عملکرد مغز، قلب، روده و مفاصل، تقویت سیستم ایمنی، کاهش کلسترول و فشارخون و پیشگیری از تشکیل لخته خون است¹.

- **چای سفید**: چایی است که برگ‌های آن به صورت تازه و بدون هرگونه فرآوری جمع‌آوری شده‌اند. حاوی مقادیر بالایی از آنتی‌اکسیدان‌ها و پلی‌فنول‌ها هستند. خواص چای سفید شامل محافظت از پوست در برابر آسیب‌های نور خورشید، کاهش التهاب، پیری زودرس و بروز سرطان، بهبود سلامت دندان‌ها و لثه‌ها و کمک به کنترل وزن است¹.

- **چای اولانگ**: چایی است که برگ‌های آن به صورت نیمه فرآور شده هستند و حاوی مقادیر متوسطی از آنتی‌اکسیدان‌ها، کافئین و لینولول هستند. خواص چای اولانگ شامل بهبود عملکرد مغز، تقویت متابولیسم، کمک به سوخت و ساز چربی، کاهش استرس و اضطراب، تقویت استخوان‌ها و پوست و پروفایل لپید است¹².

بعضی از خواص دیگر چای‌ها عبارتند از:

- **چای ماسالا**: چایی است که با اضافه کردن ادویه‌هایی مانند دارچین، هل، زنجبیل، کارداموم و فلفل سیاه به چای معمولی تهیه می‌شود. خواص چای ماسالا شامل تقویت سیستم ایمنی، ضد التهاب، ضد درد، ضد افسردگی، تقویت حافظه، تنظیم قند خون، بهبود هضم و جلوگیری از نفخ است³.

- **چای گل رز**: چایی است که با دم کردن گل‌های خشک شده رز تهیه می‌شود. خواص چای گل رز شامل آرام بخش بودن اعصاب، تقویت کبد و صفرا، تصفیه خون، ضد عفونت و التهاب، تقویت قلب و عروق، بهبود پوست و مو، تقویت قوای جنسی است³.

- **چای نعناع**: چایی است که با دم کردن برگ‌های خشک شده نعناع تهیه می‌شود. خواص چای نعناع شامل خنک کننده بدن، ضد سرفه و برونشیت، ضد نفخ و گاز، ضد درد و تشنج، ضد استرس و اضطراب، ضد عفونت دستگاه ادراری، ضد سم و آکنه است³. اینجارا بخوانید

 

۵ نکته ضروری درباره مصاحبه شغلی


۱- تحقیقات خود را انجام دهید

تنها خواندن آگهی استخدام در زمان آماده شدن برای مصاحبه کافی نیست. به وب سایت شرکت، صفحه لینکدین، اخبار و هر چیز دیگری که می توانید پیدا کنید نگاه کنید.

با این دانش می توانید تیزهوشی کسب وکار خود را نشان دهید؛ هوشمندانه سوال بپرسید؛ و مصاحبه کننده را با هوش خود تحت تاثیر قرار دهید.

۲. لباس مناسب بپوشید

داشتن رزومه و پوشش مناسب چیزی است که شما را به اینجا رسانده است، حالا شما باید اطمینان حاصل کنید که خودتان را به خوبی معرفی می کنید. اولین برداشت ها حساب می شوند و آنچه که برای یک مصاحبه شغلی می پوشید مهم است. یک لباس عالی می تواند به شما قدرت بدهد، سطح اعتماد به نفس شما را بالا ببرد و به شما کمک کند که اولین برداشت را داشته باشید.

به یاد داشته باشید که برای نقشی که برای آن درخواست می دهید لباس مناسب بپوشید. رفتن به یک موقعیت در یک کافی شاپ با درخواست نقش در یک شرکت حقوقی بسیار متفاوت است. پست های شبکه های اجتماعی شرکت را دنبال کنید، وب سایت آن ها را بررسی کنید یا بهتر است بپرسید. اگر ۱۰۰ مطمئن نیستید، همیشه به یاد داشته باشید که بهتر است کمی بیش از حد لباس بپوشید. اطلاعات بیشتر

۳. پاسخ های خود را برای سوالات آن ها آماده کنید

همه چیز به اینجا ختم می شود که وقت آن رسیده است که واقعا بدرخشید و به شرکت نشان دهید که چه چیزی برای انجام کار دارید. مصاحبه کننده می خواهد آنچه را که می توانید به موقعیت شغلی بیاورید، از جمله مهارت ها، دانش و تجربیات خاص شما را بررسی کند. آن ها همچنین می خواهند ایده ای در مورد شخصیت شما به دست آورند تا ارزیابی کنند که آیا شما فرد مناسبی برای این کار هستید و آیا با فرهنگ شرکت ارتباط خوبی برقرار خواهید کرد یا خیر.

تعدادی سوال استاندارد وجود دارد که بارها و بارها در مصاحبه ها مطرح می شوند، بنابراین می توانید پاسخ خود را برای آن ها برنامه ریزی کنید.

۴. سوالاتی دارید که می خواهید در مصاحبه بپرسید

برای بستن قرارداد باید سوالات درستی از مصاحبه کننده خود بپرسید.

به یاد داشته باشید که این یک خیابان دو طرفه است، می خواهید آن ها شما را دوست داشته باشند، اما همیشه می خواهید مطمئن باشید که این مکانی است که شما از کار کردن در آن خوشحال هستید. سوالاتی که می پرسید به اندازه نحوه پاسخ دادن به سوالات مهم هستند.

این فرصت شما است تا درک بیشتری از نقش و شرکت داشته باشید و به نوبه خود، آیا هر دو برای شما مناسب خواهند بود یا خیر  اینجا را بخوانید 

۵. ارسال یک پی گیری

حالا نوبت به مصاحبه می رسد که چگونه در طول مصاحبه تمام تلاش خود را به کار بگیرید، حالا وقت آن رسیده که ایمیل پی گیری کامل را در اختیار داشته باشید.

این بخش می تواند کوتاه، شیرین و فقط یادآور خوبی برای شما باشد.